wtorek, 31 lipca 2012

Sekretna Formuła Odchudzania - Recenzja

Dawno nie pisałem. Kilka dnia temu wróciłem z wakacji i nie miałem jakoś ochoty na blogowanie, ale coś mnie ruszyło i postanowiłem napisać.

Dzisiaj padło na recenzję produktu, który ostatnio kupiłem. Nazywa się "Sekretna Formuła Odchudzania". Pewnie jesteś ciekawy, czemu kupiłem produkt o odchudzaniu, skoro nie mam z tym żadnych problemów. Lubię obserwować rynek i co się na nim sprzedaje. Usłyszałem o tym produkcie parę pochwalnych opinii, więc stwierdziłem, że zobaczę, czy jest to kolejne nabijanie ludzi w butelkę, czy może coś prawdziwego. 

Ku mojemu zdziwieniu na skrzynkę pocztową otrzymałem całkiem solidną ilość materiałów o odchudzaniu i w sumie nie tylko, ale o tym dalej. 

Dużo plików trochę przytłoczyło, bo to oznaczało dużo sprawdzania dla mnie czy jest to dobry materiał, ale jak powiedział "a" kupując produkt to musiałem powiedzieć "b" i go sprawdzić. 

Sama 'Formuła' jest podzielona na kilka modułów. Nie będę zdradzał szczegółów, bo nie chodzi o to bym udostępniał pracę Emilii Neuman, ale szczerze się zdziwiłem niektórymi informacjami. Spodobały mi się niektóre porady poparte badaniami naukowymi, co rzadko się zdarza w innych produktach.

Kilka sekretów gwiazd, które już znałem, ale mimo wszystko wiem, że w Polsce jeszcze nie są bardzo popularne, więc to kolejny plus. Do tego były dodane bonusy, o których było napisane w ofercie. O motywacji nie czytałem, ale na szybko przejrzałem materiał o mięśniach brzucha, to rzeczywiście informacje tam zawarte mogą pomóc w osiągnięciu sześciopaka. 

Zdziwiłem się bonusem o którym nie było w ofercie, a mianowicie 20 raportów na temat odżywiania, ćwiczeń, motywacji i zdrowia. Każdy po kilka stron, co daje naprawdę mnóstwo bonusowej, gratisowej wiedzy. Ciekawie się je czyta, fajny dodatek.

Szczerze polecam ten produkt, jest w miarę kompletny, a wiedza która tam się znajduje na pewno pomoże schudnąć każdemu, oczywiście jeżeli Ty też się coś zaangażujesz. E-book nie je i nie ćwiczy, pamiętaj o tym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz